Založ si blog

Archív: december, 2016

Hystéria

Ak byť s niekým, som to ja? Je to nezmysel. Ja som nemilovaný. Tu je tvoja vina. A v mojich veršoch. Znova pre teba. Ak chceš, aby to niekto vedel. Čo tam po tom, aby som bol – to je nemožné. Začnem všetko, znovu bez teba! Bez zbytočnej hystérie, chvátiac odo mňa. Budem pokračovať, akoby nebol strach. Kto bude dnes namiesto mňa? Začnem znovu bez teba! To všetko je […]

Pokračovanie článku

Rezanie sa – krvavá a bolestivá droga. 3. časť

A nakoniec to najlepšie: Kedy som si vlastne uvedomil, že už nechcem svoje „antidepresíva“ užívať? Áno, priznám sa, čítal som rôzne tie fóra o tom, aké je to super (ale aj tie, ktoré boli proti), že je to coool, atď. My „selfharmeri“ (ako tomu teraz zvyknem hovoriť) sme sa spolu aspoň cez chat podporovali, že je to perfektný svet so žiletkou v ruke […]

Pokračovanie článku

Rezanie sa – krvavá a bolestivá droga. 2. časť

Fajn, použil som antidepresívny balíček a fungoval. Lenže prešli asi štyri hodiny a odrazu mi začalo byť zle. Neviem to opísať, bolo to niečo akoby ste mali kinetózu, bolo mi na zvracanie, točila sa mi hlava a bolo mi smutno (ale aj tak sa to nedá presne opísať). Tak som si ľahol do postele, že asi na mňa niečo ide. Bolo mi zle, bolo mi ešte smutnejšie, ako […]

Pokračovanie článku

Rezanie sa – krvavá a bolestivá droga. 1. časť

Myslím si, že každý už vyskúšal alkohol, asi aj cigarety, dúfam, že väčšie množstvo z vás neskúšalo tvrdé drogy. Ja jednu takúto drogu s účinkami heroínu poznám. Máte možnosť vyskúšať ju všetci doma. Legálne a relatívne zadarmo. Rezanie sa. Skúšali ste ju už niekedy? Nie? Veď je to len pár ťahov žiletkou, neskôr, keď budete mať guráž, môžete […]

Pokračovanie článku
Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

Nové letecké dráhy aj škôlky. Sto kilometrov od Ukrajiny rastie najväčšia základňa NATO

Nové letecké dráhy aj škôlky. Sto kilometrov od Ukrajiny rastie najväčšia základňa NATO

18.04.2024 10:35

Rumunsko v posledných rokoch masívne investovalo do obrany.

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 33157x
Priemerná čítanosť článkov: 1658x

Autor blogu

Kategórie