Založ si blog

Rezanie sa – krvavá a bolestivá droga. 2. časť

Fajn, použil som antidepresívny balíček a fungoval. Lenže prešli asi štyri hodiny a odrazu mi začalo byť zle. Neviem to opísať, bolo to niečo akoby ste mali kinetózu, bolo mi na zvracanie, točila sa mi hlava a bolo mi smutno (ale aj tak sa to nedá presne opísať). Tak som si ľahol do postele, že asi na mňa niečo ide. Bolo mi zle, bolo mi ešte smutnejšie, ako v predchádzajúce dni, mal som pocit, akoby som umieral. Ale veď ako je to možné, keď mi bolo predtým tak super?

Neviem, ale akosi som mal nutkanie si to zopakovať. Vybral som sa do kúpeľne, samozrejme s pripraveným – ako som tomu hovoril – „antidepresívnym balíčkom“ (ktorý v sebe mal žiletku, obväzy, obklady, leukoplasty, dezinfekciu – najradšej som mal Septonex, Ajatin alebo lieh, pretože to fantasticky pálilo) a „užil drogu“. Miloval som, ak mi vytieklo viac krvi a najradšej som to mal, keď som mal rany po celom predlaktí, alebo na oboch. Prvý skvelý pocit bol samotný zárez do kože, potom následná krv, ktorá mi tiekla z tých ťahov. Nechal som ju tiecť aj niekoľko minút. A nakoniec to najlepšie – konečne som na to nalial alkohol. Pamätám si, keď som bol dieťa, že som sa krvi a dezinfekcie bál, ale v tej chvíli sa mi to hrozne páčilo. Bolo to zvláštne, lebo som si uvedomil, že človek, ktorý sa kedysi bál krvi, sa jej už nebojí.

A tak som to opakoval, hlavne, keď som mal v škole zlý deň, alebo sa mi jednoducho nedarilo, či som nebol s niečím spokojný. Neskôr som od žiletky prešiel na kuchynský nôž, lebo som si uvedomil, že ak chcem, aby to malo nejaký efekt, musím mať tie rany väčšie a hlbšie, musia viac krvácať. To je tá droga – niekedy som to robil aj dvakrát, trikrát za deň. Napríklad som utiekol zo školy (hlavne, keď sa mi niečo nevydarilo, ale niekedy len tak), aby som mohol užiť antidepresívny balíček.

List Ježiškovi

31.12.2020

Tak, ako vždy, je pod mojím stromčekom kopa darčekov. Otvoril som všetky do jedného, no nebolo mi lepšie. Pretože ešte v tomto veku píšem stále Ježiškovi, no pravdepodobne si veľmi zaneprázdnený a môj list si nevidel. Novoročnú noc z nejakého dôvodu každý nazýva magickou. Stoj, hádaj a odrazu sa určite stane zázrak. Žiadam – ty vieš, o čo žiadam. Podaruj mi, [...]

Cudzinec

03.05.2020

Moja, moja, hovoríš, že jediná bola si, no tvoj kalendár bol mätúci. Počul som to už pre rokmi, aký bol som naivný, no dnes už nie. Stoj, stoj, otoč sa, aby som sa pozrel na teba. O tebe všetko viem a najlepší, zdá sa, bude koniec. Prichádza kurva, ktorá pozná každú svoju adresu. A to ma mení. Život s princom sa ti páčiť nebude. Opäť si zaparkovala pred [...]

Rande à la červená luna

08.12.2019

V minulom blogu som písal s názvom Dieťa, láska, vzťah? Radšej sex… som písal o tom, koho som stretol a či to z môjho pohľadu bolo dobré, správne. Dnes večer (resp. včera) sa mi stalo niečo podobné… odporúčam zbežne si minulý prečítať – tento blog bude tomu „voľným pokračovaním“. Už dlhšie sa – nazvem to – [...]

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 33105x
Priemerná čítanosť článkov: 1655x

Autor blogu

Kategórie