Založ si blog

(ne)Odchádzaj

Sneh v mojich rukách, aj tak nič neznamená.

Ty už pre mňa nič neznamenáš – no ako je ti s ním?

Ja tebe poviem prepáč – a ty?

Sneh v mojich rukách – ba netopí sa.

A v tvojich očiach iskriaci sa sneh.

 

Nočná obloha plná hviezd.

Pod lunou my dvaja spolu v našom náručí –

a iskriaci sa sneh – mňa pripútala zima.

 

Ležiac pozerám z okna a vravím si: „Neodchádzaj, neopúšťaj ma, ľúb ma!“.

Odpusť mi za ten bôľ, prepáč mi za moju lásku.

Nehovor mi prepáč.

 

Kedysi si mi hovorila, že ma ľúbiš do naveky

a ja som len ticho plakal, a hovoril si: „Veď ty neľúbiš nikoho!“

Odpusť mi za ten môj bôľ k tebe; za to, že som sa zaľúbil.

Odpusť mi za všetko, za moju lásku.

Neodchádzaj, neopúšťaj ma, ľúb ma!

 

List Ježiškovi

31.12.2020

Tak, ako vždy, je pod mojím stromčekom kopa darčekov. Otvoril som všetky do jedného, no nebolo mi lepšie. Pretože ešte v tomto veku píšem stále Ježiškovi, no pravdepodobne si veľmi zaneprázdnený a môj list si nevidel. Novoročnú noc z nejakého dôvodu každý nazýva magickou. Stoj, hádaj a odrazu sa určite stane zázrak. Žiadam – ty vieš, o čo žiadam. Podaruj mi, [...]

Cudzinec

03.05.2020

Moja, moja, hovoríš, že jediná bola si, no tvoj kalendár bol mätúci. Počul som to už pre rokmi, aký bol som naivný, no dnes už nie. Stoj, stoj, otoč sa, aby som sa pozrel na teba. O tebe všetko viem a najlepší, zdá sa, bude koniec. Prichádza kurva, ktorá pozná každú svoju adresu. A to ma mení. Život s princom sa ti páčiť nebude. Opäť si zaparkovala pred [...]

Rande à la červená luna

08.12.2019

V minulom blogu som písal s názvom Dieťa, láska, vzťah? Radšej sex… som písal o tom, koho som stretol a či to z môjho pohľadu bolo dobré, správne. Dnes večer (resp. včera) sa mi stalo niečo podobné… odporúčam zbežne si minulý prečítať – tento blog bude tomu „voľným pokračovaním“. Už dlhšie sa – nazvem to – [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 33109x
Priemerná čítanosť článkov: 1655x

Autor blogu

Kategórie