Založ si blog

Izolovaný

Znova dýcham, znova robím krok späť.

Naše reči pusté, nevinné.

A znova posteľ, pobozkaj ma, spití koko*i v klube,

no ja nežiarlim, nenávidím.

 

Nás rozdelili na dvoch, no oj*buješ, poď.

Znova sa ospravedlňuješ, no ja nie som taký!

Miloval som, ale všetko zabudol.

Urobila si to ťažšie, než hlavolam. Ako klamár ľúbil som.

 

Tvoje piesne, spolu celú noc.

Texty moje – blúznim, opäť sa zatváram.

Tvoje pery… Miláčik, uteč!

Pýtam sa, no neodpovedáš…

 

Lakte kušeš, potom budeš – krásou ťa ubijem – nezabudneš.

Našu históriu rúcaš. No prečo si taká?

Prosto prosím za zmenu, ja nezlyhám.

Každý náš prežitý moment, cenil som.

 

Ty objím ma na zbohom a pobozkaj ma sladko.

Naša posledná noc dostala príchuť sladkú.

No nikdy nevrátiš naše dni i roky – hádaj – zlyhávam….

List Ježiškovi

31.12.2020

Tak, ako vždy, je pod mojím stromčekom kopa darčekov. Otvoril som všetky do jedného, no nebolo mi lepšie. Pretože ešte v tomto veku píšem stále Ježiškovi, no pravdepodobne si veľmi zaneprázdnený a môj list si nevidel. Novoročnú noc z nejakého dôvodu každý nazýva magickou. Stoj, hádaj a odrazu sa určite stane zázrak. Žiadam – ty vieš, o čo žiadam. Podaruj mi, [...]

Cudzinec

03.05.2020

Moja, moja, hovoríš, že jediná bola si, no tvoj kalendár bol mätúci. Počul som to už pre rokmi, aký bol som naivný, no dnes už nie. Stoj, stoj, otoč sa, aby som sa pozrel na teba. O tebe všetko viem a najlepší, zdá sa, bude koniec. Prichádza kurva, ktorá pozná každú svoju adresu. A to ma mení. Život s princom sa ti páčiť nebude. Opäť si zaparkovala pred [...]

Rande à la červená luna

08.12.2019

V minulom blogu som písal s názvom Dieťa, láska, vzťah? Radšej sex… som písal o tom, koho som stretol a či to z môjho pohľadu bolo dobré, správne. Dnes večer (resp. včera) sa mi stalo niečo podobné… odporúčam zbežne si minulý prečítať – tento blog bude tomu „voľným pokračovaním“. Už dlhšie sa – nazvem to – [...]

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 33186x
Priemerná čítanosť článkov: 1659x

Autor blogu

Kategórie