Rezanie sa – krvavá a bolestivá droga. 1. časť

10. decembra 2016, polduse, Nezaradené

Myslím si, že každý už vyskúšal alkohol, asi aj cigarety, dúfam, že väčšie množstvo z vás neskúšalo tvrdé drogy. Ja jednu takúto drogu s účinkami heroínu poznám. Máte možnosť vyskúšať ju všetci doma. Legálne a relatívne zadarmo.  Rezanie sa.

Skúšali ste ju už niekedy? Nie? Veď je to len pár ťahov žiletkou, neskôr, keď budete mať guráž, môžete pokračovať s nožom. Skúste. Možno odoláte, možno nie. A asi ani nezačnete. Nechcete ju skúsiť? Ja som neodolal.

Pamätám si, keď som s tým začínal. Bol 31. December a všade išli tie priblblé americké filmy so šťastnými rodinkami; ideálne rozprávky, v ktorých stratí princezná „střevíc“ a nádherný princ sa túto dievčinu pokúsi nájsť, aj ju nájde a všetko skončí… veď to všetci vieme ako. A už mi to vtedy doliezlo na nervy.

Poznal som (už skôr) jedno dievča, ktorá sa rezala neustále. Donekonečna rozprávala o tom, aké je to skvelé, ako jej to pomáha, keď je smutná atď. –  tak som to skúsil. A výsledok? Tak fantasticky som sa už dlho necítil. Nebolo mi smutno, nebol som nervózny, podráždený a vlastne  všetko to zlé akoby nabralo na seba všetkých tých fejsbúkových smajlíkov dohromady. Proste nebolo mi už smutno. Cítil som sa konečne „normálne“.