Založ si blog

List Ježiškovi

Tak, ako vždy, je pod mojím stromčekom kopa darčekov.

Otvoril som všetky do jedného, no nebolo mi lepšie.

Pretože ešte v tomto veku píšem stále Ježiškovi,

no pravdepodobne si veľmi zaneprázdnený a môj list si nevidel.

Novoročnú noc z nejakého dôvodu každý nazýva magickou.

Stoj, hádaj a odrazu sa určite stane zázrak.

Žiadam – ty vieš, o čo žiadam.

Podaruj mi, Ježiško, prosím, lásku na nový rok.

Vieš, Ježiško, že mám v živote smolu, ako nikto iný.

Cudzinec

03.05.2020

Moja, moja, hovoríš, že jediná bola si, no tvoj kalendár bol mätúci. Počul som to už pre rokmi, aký bol som naivný, no dnes už nie. Stoj, stoj, otoč sa, aby som sa pozrel na teba. O tebe všetko viem a najlepší, zdá sa, bude koniec. Prichádza kurva, ktorá pozná každú svoju adresu. A to ma mení. Život s princom sa ti páčiť nebude. Opäť si zaparkovala pred [...]

Rande à la červená luna

08.12.2019

V minulom blogu som písal s názvom Dieťa, láska, vzťah? Radšej sex… som písal o tom, koho som stretol a či to z môjho pohľadu bolo dobré, správne. Dnes večer (resp. včera) sa mi stalo niečo podobné… odporúčam zbežne si minulý prečítať – tento blog bude tomu „voľným pokračovaním“. Už dlhšie sa – nazvem to – [...]

Nezabudni

29.11.2019

Počujem hlas, ktorý ma už raz prebudil Počujem hlas, na ktorý už viac nezabudnem Počujem v hlave iba prázdne slová, ktoré ma zlomili Počujem, ako city miznú jeden po druhom Moje srdce sa snaží, začína kričať, keď sme ako dva stromy bez lesa Stratili sme lásku v nás A nie je nejaká šanca vziať čas späť Nezabudni na mňa, aj keby si bola s iným Vypadni, ale [...]

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Roman Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

Euro / Eurá / Bankovka / Peniaze /

Števulová: Koalícia chce zastrašiť mimovládky. Michelko: Chceme zvýšiť transparentnosť ich financovania

27.04.2024 14:07

Strana Progresívne Slovensko považuje návrh novely zákona o mimovládnych organizáciách predložený SNS za protizákonný a protiústavný.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 33202x
Priemerná čítanosť článkov: 1660x

Autor blogu

Kategórie