Založ si blog

Archív: apríl, 2019

„Dieťa“, láska, vzťah? Radšej sex

Pravdepodobne každý z nás sa stretol v živote s osobou, ktorá sa vám páčila, priťahovala vás, bola vtipná, pekná a čokoľvek, čo povedala vám pripadalo ako „Písmo sväté“, dokázali ste sa na ňu pozerať hodiny, tráviť s ňou veľa času, no teraz som (po dlhšom čase) stretol dievča, či ženu (vyberte si slovo, ktoré vám pasuje viac). Áno, priznávam som vo veku […]

Pokračovanie článku

Chladné ráno

Vitaj chladné ráno Bolo si so mnou minulý týždeň Objímaš ma akoby osamelosťou Vediac, že ona nie je so mnou A snažím sa pozbierať A snažím sa dýchať bez teba A snažím sa každé ráno svoje srdce oklamať Že nemôžem milovať. Nebolo dňa, ktorý som nepreplakal Nebolo dňa… …aby som netopil dušu v spitých pohároch Ja neumriem, nezachraňuj ma. Nebolo […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 33196x
Priemerná čítanosť článkov: 1660x

Autor blogu

Kategórie