Založ si blog

Dážď

Vonku prší. Taký obyčajný jarný dážď. Postupne už ale ustupuje a spoza mrakov sa vynárajú slnečné lúče. Jemný premenlivý vietor, ktorý hýbe korunami stromov hýbe aj so mnou. Vždy, keď sa zamračuje, mám chuť zavrieť sa do izby, prikryť sa pod perinu a len tak ležať, a počúvať hudbu. Pritom zavrieť oči a nachvíľu si zdriemnuť. Aspoň o pár minút mi prejde tá únava, ktorú zažívam, keď sa mi chce spať. Len to neprejde nadlho. Vždy, keď je takéto počasie, nechce sa mi ísť von. Je mi smutno. Kvapky dažďa padajú a klopú na okno a parapetu. Zvláštne, že vždy ma v tomto napadne, že či žijem svoj život tak, ako mám. A zároveň cítim, ako chcem umrieť. Možnože to by ma vyslobodilo zo všetkého trápenia, ktoré prežívam. Ale stále žijem a uvidím, čo bude ďalej.

Dnes už asi neuvidím príjemné jarné slnečné lúče, ale verím, že raz vyjdú na oblohu a budú ma zohrievať a potešovať svojím blahodarným teplom.

 

S úctou

S.

List Ježiškovi

31.12.2020

Tak, ako vždy, je pod mojím stromčekom kopa darčekov. Otvoril som všetky do jedného, no nebolo mi lepšie. Pretože ešte v tomto veku píšem stále Ježiškovi, no pravdepodobne si veľmi zaneprázdnený a môj list si nevidel. Novoročnú noc z nejakého dôvodu každý nazýva magickou. Stoj, hádaj a odrazu sa určite stane zázrak. Žiadam – ty vieš, o čo žiadam. Podaruj mi, [...]

Cudzinec

03.05.2020

Moja, moja, hovoríš, že jediná bola si, no tvoj kalendár bol mätúci. Počul som to už pre rokmi, aký bol som naivný, no dnes už nie. Stoj, stoj, otoč sa, aby som sa pozrel na teba. O tebe všetko viem a najlepší, zdá sa, bude koniec. Prichádza kurva, ktorá pozná každú svoju adresu. A to ma mení. Život s princom sa ti páčiť nebude. Opäť si zaparkovala pred [...]

Rande à la červená luna

08.12.2019

V minulom blogu som písal s názvom Dieťa, láska, vzťah? Radšej sex… som písal o tom, koho som stretol a či to z môjho pohľadu bolo dobré, správne. Dnes večer (resp. včera) sa mi stalo niečo podobné… odporúčam zbežne si minulý prečítať – tento blog bude tomu „voľným pokračovaním“. Už dlhšie sa – nazvem to – [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 33191x
Priemerná čítanosť článkov: 1660x

Autor blogu

Kategórie