Založ si blog

Ruže

Videli ste už niekedy v živote krehkú ružu?

Ruža – jej tŕne pichajú alebo aj režú, ale jej podstata je stále rovnaká – je jedným so symbolov lásky. Napriek tomu, že niekedy dotyk ruže bolí, stále ju máme radi. Je krásna, aj keď je sama, ale aj v kytici.

Je to veľký darček vtedy, ak chceme dokázať niekomu, že ho milujeme. Je to podstata jej jemnosti.

Niekedy ruže dokážu aj pichnúť. Niekedy veríme, že naše srdce je stále rovnaké. Neuvedomujeme si, že ruža, ktorá je v nás už pomaly vädne. Vtedy sa staráme o to, ako byť úspešný, ako niekoho zaujať, ako kde zarobiť… treba sa o ňu starať. Ale musíme dať pozor na tŕne, ktoré nás pri nesprávnom pohybe pichnú a môžeme začať krvácať.

Niekedy slzy tečúce po našej tvári nám pripomenú ten pocit tých ruží, ktoré nás bodajú, keď strácame sily a cítime beznádej.

Veľa ľudí, ktoré si vzali ružu, si ju nezobrali s láskou a rešpektom. Ale vtedy vlastne ani nevieme, čo skutočne chcú.

 

List Ježiškovi

31.12.2020

Tak, ako vždy, je pod mojím stromčekom kopa darčekov. Otvoril som všetky do jedného, no nebolo mi lepšie. Pretože ešte v tomto veku píšem stále Ježiškovi, no pravdepodobne si veľmi zaneprázdnený a môj list si nevidel. Novoročnú noc z nejakého dôvodu každý nazýva magickou. Stoj, hádaj a odrazu sa určite stane zázrak. Žiadam – ty vieš, o čo žiadam. Podaruj mi, [...]

Cudzinec

03.05.2020

Moja, moja, hovoríš, že jediná bola si, no tvoj kalendár bol mätúci. Počul som to už pre rokmi, aký bol som naivný, no dnes už nie. Stoj, stoj, otoč sa, aby som sa pozrel na teba. O tebe všetko viem a najlepší, zdá sa, bude koniec. Prichádza kurva, ktorá pozná každú svoju adresu. A to ma mení. Život s princom sa ti páčiť nebude. Opäť si zaparkovala pred [...]

Rande à la červená luna

08.12.2019

V minulom blogu som písal s názvom Dieťa, láska, vzťah? Radšej sex… som písal o tom, koho som stretol a či to z môjho pohľadu bolo dobré, správne. Dnes večer (resp. včera) sa mi stalo niečo podobné… odporúčam zbežne si minulý prečítať – tento blog bude tomu „voľným pokračovaním“. Už dlhšie sa – nazvem to – [...]

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

Dolinková chce predstaviť projekt nemocnice v Bratislave po schválení vládou, KDH chce ministerku odvolávať

26.04.2024 16:34, aktualizované: 17:55

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 33190x
Priemerná čítanosť článkov: 1660x

Autor blogu

Kategórie