Založ si blog

Chladné ráno

Vitaj chladné ráno

Bolo si so mnou minulý týždeň

Objímaš ma akoby osamelosťou

Vediac, že ona nie je so mnou

A snažím sa pozbierať

A snažím sa dýchať bez teba

A snažím sa každé ráno svoje srdce oklamať

Že nemôžem milovať.

 

Nebolo dňa, ktorý som nepreplakal

Nebolo dňa…

…aby som netopil dušu v spitých pohároch

Ja neumriem, nezachraňuj ma.

Nebolo dňa, žeby si nepočula,

Ako kričí moja duša od bolesti

Prepáč, prepáč, prepáč

Prepáč mi.

 

Opäť studená sprcha

Topia sa moje miesta

I ako oni nepýtali sa, no nezmizli

Verím v teba i vo mňa

Budem ešte dlho bez zmyslov

Budem ťa všade hľadať

No ako ťažko je zabudnúť na cestu ku tebe

Ak môžeš, zabi ma.

List Ježiškovi

31.12.2020

Tak, ako vždy, je pod mojím stromčekom kopa darčekov. Otvoril som všetky do jedného, no nebolo mi lepšie. Pretože ešte v tomto veku píšem stále Ježiškovi, no pravdepodobne si veľmi zaneprázdnený a môj list si nevidel. Novoročnú noc z nejakého dôvodu každý nazýva magickou. Stoj, hádaj a odrazu sa určite stane zázrak. Žiadam – ty vieš, o čo žiadam. Podaruj mi, [...]

Cudzinec

03.05.2020

Moja, moja, hovoríš, že jediná bola si, no tvoj kalendár bol mätúci. Počul som to už pre rokmi, aký bol som naivný, no dnes už nie. Stoj, stoj, otoč sa, aby som sa pozrel na teba. O tebe všetko viem a najlepší, zdá sa, bude koniec. Prichádza kurva, ktorá pozná každú svoju adresu. A to ma mení. Život s princom sa ti páčiť nebude. Opäť si zaparkovala pred [...]

Rande à la červená luna

08.12.2019

V minulom blogu som písal s názvom Dieťa, láska, vzťah? Radšej sex… som písal o tom, koho som stretol a či to z môjho pohľadu bolo dobré, správne. Dnes večer (resp. včera) sa mi stalo niečo podobné… odporúčam zbežne si minulý prečítať – tento blog bude tomu „voľným pokračovaním“. Už dlhšie sa – nazvem to – [...]

Joe Biden, kampaň 2024

Biden vtipkoval na Trumpov účet, exprezident mu adresoval štipľavú poznámku

28.04.2024 09:57

Americký prezident Joe Biden na sobotňajšej večeri organizovanej združením spravodajcov v Bielom dome vtipkoval na adresu Donalda Trumpa.

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15, aktualizované: 08:52

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 33211x
Priemerná čítanosť článkov: 1661x

Autor blogu

Kategórie