Založ si blog

Opitá

Ona je opitá, ba ešte aj divná – no nie od vína, proste zaľúbená.

Ona je opitá od záujmu – šaty biele, neskutočná.

Niet síl čakať, do neba vykročiť a nezastaviť sa.

Ten plač, ten smiech a znova vrátiť sa, čoby znova narodila sa.

Ona je opitá, vzdorovitá.

Dlho očakávaná, dušou roztrhaná.

 

A ty miluj ju opitú!

Mne potom chýbajú sily a ja hovorím:

„Neodvážaj ju domov – sám pôjdem, dofajčím!“

Bojím sa zaľúbiť… no, čo ak ju už milujem?

 

Páči sa mi jej roztrhaný štýl…

A mne po jej bzučaní mi do ucha, „že tvoj štýl“, „že tvoj extrém“.

Milujem ostatné, no a teraz budem iba s ňou.

A vôbec – my tam máme oceány a máme tam pokoj.

 

Bude, bude ma milovať; no nikdy jej to nepoviem rovno.

Ľudia – chcem jej aj vzdorovať, svojvoľne a priamo.

Prebúdzam sa, obnovujem Messenger, no nie – znamená to koniec našej básne?!

 

Prečo mi ľudia hovoria – ako sa máš?

Veľmi sa hanbím za tú slabosť.

No a ty – so všetkými nedostatkami – páčiš sa mi.

Si moja prvá radosť po rokoch.

 

Stoj! Mne snívala si sa.

Spievaj! Tak spievaj! Žena mojej utópie.

„Nám“ takýto život neprejde.

No zatiaľ len tŕpneme.

List Ježiškovi

31.12.2020

Tak, ako vždy, je pod mojím stromčekom kopa darčekov. Otvoril som všetky do jedného, no nebolo mi lepšie. Pretože ešte v tomto veku píšem stále Ježiškovi, no pravdepodobne si veľmi zaneprázdnený a môj list si nevidel. Novoročnú noc z nejakého dôvodu každý nazýva magickou. Stoj, hádaj a odrazu sa určite stane zázrak. Žiadam – ty vieš, o čo žiadam. Podaruj mi, [...]

Cudzinec

03.05.2020

Moja, moja, hovoríš, že jediná bola si, no tvoj kalendár bol mätúci. Počul som to už pre rokmi, aký bol som naivný, no dnes už nie. Stoj, stoj, otoč sa, aby som sa pozrel na teba. O tebe všetko viem a najlepší, zdá sa, bude koniec. Prichádza kurva, ktorá pozná každú svoju adresu. A to ma mení. Život s princom sa ti páčiť nebude. Opäť si zaparkovala pred [...]

Rande à la červená luna

08.12.2019

V minulom blogu som písal s názvom Dieťa, láska, vzťah? Radšej sex… som písal o tom, koho som stretol a či to z môjho pohľadu bolo dobré, správne. Dnes večer (resp. včera) sa mi stalo niečo podobné… odporúčam zbežne si minulý prečítať – tento blog bude tomu „voľným pokračovaním“. Už dlhšie sa – nazvem to – [...]

Žilina, polícia, riskantná jazda

Sedemnásťročného mladíka pri riskantnej jazde zastavili až policajné výstrely

27.04.2024 22:24

Vodič BMW na výzvy na zastavenie nereagoval, policajti museli použiť varovné výstrely.

Jaroslaw Kaczyński

Líder opozičnej PiS Kaczyňski: Kandidujeme do europarlamentu, aby sme odmietli Green Deal

27.04.2024 22:09

Európska zelená dohoda bude podľa Kaczyńského pre Poľsko znamenať i čoraz vyššie ceny energií, ale aj nárast cien "prakticky vo všetkých oblastiach".

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 33206x
Priemerná čítanosť článkov: 1660x

Autor blogu

Kategórie